vrijdag 12 maart 2010

Gegroet, internetbewoners!


Geachte vrienden van het wereld wijde web,

hallo!

Dit is mijn blog waar ik zal praten over Londen, mijn huidige woonplaats. Hier hoop ik te kunnen schrijven over mooie plaatsen die ik ontdek in deze stad, zoals restaurants, winkels, markten etc. Dit is een manier om voor mijzelf, mijn vrienden en iedereen die advies wil hebben over wat er hier zoal te doen is een goed naslagwerk te maken van alle speciale en moeilijk te vinden plaatsen en geheimen in Londen.

Ik ben dit blog begonnen in het Spaans, dus als je dat je voorkeur heeft kan je de originele versie hier lezen. Een Engelse versie is er ook, die vind je hier.

Alle foto's die je hier ziet zijn door mijzelf genomen (tenzij anders aangegeven). Om te beginnen zijn hier alvast enkele foto's van mijn kamer - zeer interessante data die van hoogst belang is.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten