zaterdag 5 juni 2010

Brick Lane Coffee

Geliefde internauten van het nieuwe decennium: vandaag, 5 Juni, is een prachtige dag waarop ik 22 word. Ik laat het jullie maar even weten dacht ik. En terwijl ik naar Toundra luister stel ik jullie voor aan Brick Lane Coffee.

Nu dat de zomer onderweg is (hoewel je daar in Londen nooit zeker van bent) komt dit café altijd goed van pas aangezien je zowel naar binnen kan gaan om de hitte te vermijden als buiten kan gaan zitten om van de zon te genieten.

Brick Lane Coffee is een erg klein café dat zich, zoals de naam al zegt, bevindt op 157 Brick Lane. Het lijkt er op dat het vroeger onder een andere naam te werk ging als onderdeel van een keten cafés die opgeheven werd in 2009 (Coffee@) maar los daarvan is het café nog ongeveer hetzelfde gebleven.


Binnen waar, zoals ik al gezegd had, het niet zo groot is vind je sofa's, stoelen en tafels die een beetje kitsch zijn (tenminste toen ik er was waren deze er nog) en er zijn normaal aardig wat mensen. De koffie is blijkbaar erg goed, maar dit kan ik zelf niet bevestigen aangezien ik niet echt van koffie hou. Maar ik kan je wel zeggen dat de warme chocolademelk (met of zonder sojamelk) erg goed is (en kokend heet, dus heb geduld!). Je kan ook verschillende soorten gebak zoals muffins, koekjes en broodjes kopen. Het verschilt misschien niet zo erg van elk ander café, maar ik vind het leuk dat het klein is en niet bij een grote keten hoort. En het bevindt zich in een erg TOF gebied.


Misschien nu het warmer wordt heb je niet zo'n zin in een heet drankje, maar ze hebben ook ijsthee en smoothies en dat soort dingen. Dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten