zaterdag 30 oktober 2010

Tenshi Restaurant

Ik moet zeggen dat ik dol ben op Japans eten. Ik besefte onlangs, terwijl ik door mijn Londen foto's heen bladerde, dat de meeste restaurants waar ik over geschreven heb of over zal schrijven, Japans zijn. Daarom hoop ik dat je net zoveel van dit soort eten houdt als ik! Ik beloof het binnenkort ook over andere soorten eten te hebben.

Op 61, Upper Street is een klein restaurant dat nauwelijks zichtbaar is tussen alle ketens er omheen (zoals Caffe Uno, etc.). Nou ja, wanneer ik nauwelijks zichtbaar zeg lieg ik misschien een beetje, het is niet alsof je het niet kan zien, maar het is niet erg opvallend. Of...wat dan ook: hier is een foto van Tenshi Restaurant, zodat je het kan herkennen als je ooit besluit om te gaan. Let a.u.b. op de hoogst professionele uitsnede van deze foto.


Dat CLOSED bordje is een gigantische LEUGEN want zodra ik deze foto nam gingen er twee meisjes naar binnen. Dus laat je niet voor de gek houden. Hoe dan ook. SUPER. Ik heb recensies gelezen over dit restaurant op het internet en ze zijn het er allemaal over eens dat dit een goed restaurant is (het eten, de bediening, de locatie, etc.). Het lijkt dat er op dat het pas geopend is, maar de tweede verdieping zal binnenkort ook open voor klanten zijn (op dit moment is het enkel nog open omdat de toiletten zich daar bevinden).

Kijk eens naar de eerste verdieping:



Wat het eten betreft: dat is ook erg goed. Of tenminste dat was het de twee keer dat ik er naartoe ben geweest. Maar ik moet toegeven dat ik altijd hetzelfde bestel - kip teriyaki met rijst. Maar er staat een grote selectie gerechten op het menu inclusief, natuurlijk, sushi, noedels en meer. Zelf vind ik de beste optie om te bestellen het "Bento" menu voor 8,95, wat in een houten doos (een bento box) met verschillende vakjes wordt geserveerd. Wanneer je de kip teriyaki bestelt krijg je kip (uiteraard), rijst, salade, groente tempura en een beetje omelet (hoewel dit laatste kan varieren). Je krijgt er ook miso soep bij. Zo goed!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten